Wednesday, June 11, 2008

m.y.f.r.e.n.s.

my first interest - spent time wit my frens.

as in the picture - me, yanti, dids, min and lin.
kawan dengan dorang ni sgt best. dan sgt banyak bende aku dpt belajar. :)
yanti - sgt banyak ckp dan disorganized in terms of relationships.. :)
dids - she always knew what she wants.. ( she didn't bother what people think about her)
Min - sgt matang dan paaaaling normal dikalangan kami.. (dia mcm majalah intelektual yg kau boleh bwk ke mana shj!)
lin - mempunyai sifat keibuan.. hehehe.. sgt caring (dia pun mcm dids - dia tahu ape yg dia nak)


dlm gambar tu ade 8 org tapi aku kenal cume - anne, maya, cipis, yuha dan wani.
anne - nampak normal dan pendiam tapi dia paaaling tak normal (yg pkai baju hijau)
maya - suke buat bende ikut gamble jek tapi manja.. (yg pakai baju kuning)
cipis - muka garang, susah senyum, serius but then kakak yg baik ( terselit antara anne n maya)
yuha - hehe.. suka buat lawak.. dan mmg dia pelawak biarpun bakal cikgu.. (yg pkai spek)
wani - dia jenis happy go lucky.. sgt susah nak tgk dia mayah ( sebelah aku)


me and che2
mila, ayol and max
lelaki berempat ni - geng kamcing
che2 - manja,bebudak tapi semangat setiakawan sgt tinggi (fuhyoo!)
mila - (nanti aku komen sbb dia special sket)
ayol - dia..... in simple word s.e.t.a.n.
max - complicated!


my other frens - kak olyn and shue
kak olyn - manja, ganas and sgt baik.. ( dia sgt kreatif bile wat hantaran)
shue - tegas biarpun nampak lembut, happy person.. (sgt suke senyum)

these are people who i love to spent my time wit. biarpun kdg2 lawak2 dorg tak leh trime emotionally, mentally and fizikali yet I'm glad get to know them. :)







2 comments:

swit@kon said...

darling...
aku rasa semua orang elok2 je review..tang aku 'sgt banyak cakap n disorganized dalam relationship'..beb, apetu??

keciwa hati kecil ini..huk!

didi said...

wah
orang selalu komen aku mcm tu
walau pun aku kadang2 buat decision di luar norma, tapi aku tetap dgn pendirian aku

walaupun maybe x betul

hehe