Thursday, July 3, 2008

a.m.i.r.u.l.h.a.k.i.m.i.




amirul hakimi - dia anak kepada kakak aku, syed muhamad amirul hakimi. dia kire special interest aku. pape pun.. dia akan dapat perhatian penuh dr aku. sangat petah bercakap. kadang2 smpai kau tak larat nak layan. then dia hyperactive. sangat hyperactive. dia boleh bemain dan bercakap satu hari suntuk tanpa rase penat. dia bebel mcm mak nenek biarpun umur baru 3 tahun. kire dengan dia, kau boleh lawan cakapla. kau pun akan faham ape yang dia tuturkan. dia suke belakon.. pura-pura mati la, pura-pura main komputer, pura-pura cedera parah. dia sangat takut dengan ikon iklan DIGI tu. dia panggil bende tu MAMAMU sempena lagu bersamamu.
kalau kite tak nak dengar cakap dia.. nanti dia ckp, "nak kimi masukkan dalam bilik gelap?
hah.. takut!" banyak bende lawak dia buat. tapi dia innocently buatla. pade dia, kenapa seme orang gelakkan dia?? dia tak de buat lawak pun!
insya allah awal tahun depan dia bakal dapat adik. tak tahula mcm mane dia nanti.
dia tak biase lagi ade adik. 3 tahun dh bermanja ngan mak ayah dia. tetibe nak ade adik.
bawah ni ade beberapa gambar dia mase raya ngan mase dia berlakon kekonon pandai main komputer.

1 comments:

swit@kon said...

dia ni boyfren yang aku kongsi ngan ko kan um?
hihihi

comel...sangat comel!
cam perangai aku
hahaha