Monday, July 14, 2008

s.e.p.i.

last saturday, i went to watch sepi with my beloved ones.. kat mid valley@8.30pm. before that, we went to watch hancock at signatures@the gardens 6.40 pm. hancock supposely abis kul 8.10 mlm.. (if starts on time!). but then it didn't start on time. kul 8.20 aku ngan mila pun berjalanla lelaju ke gsc mid valley plak sbb tak nak miss starting citer sepi. fortunately, we reach there even before 8.30 pm!! as usual.. movie tu tak start on time jugak.. (buat penat jek aku jalan laju2!)..

i have a good feeling that this movie is veryyyyyyy touching!

yes, it is!

it's sooo touching smpai aku tak tau bape kali aku nangis. dialog dia mimik muke pelakon dia jalan citer dia semua menjadi punca kepada tangisan aku.uwaaaaaaa!!! hehehehe.. touching siot!
so.. aku nak declare citer ni will be one of my favourite movies which is.. kalau ade dvd, tengok citer ni 15 kali (mcm when harry met sally ) pun xpe!

honestly.. aku tak tau mcm mane nak describe bestnya citer tu. mmg citer tu tak mcm citer CINTA langsung sbb aku memang tak ingat pun if aku ade comparekan both citer tu sepanjang aku tgk movie tu. citer tu original. cite tu pasal harapan. :) so.. sbb aku sgt sukakan citer ni aku bagi 4 bintang setengah!

anyway.. aku lupe pasal puisi ni. jiwang tapi.. sebab dia ada dalam movie ni, so aku copy gakla.


Bisikku pada bulan
Kembalikan temanku
Kekasihku, syurgaku

Tanpa dia
Malam menemaniku
Sepi memelukku

Bulan jangan biar siang
Biar malam ini kelam
Biar ia sepi sepertiku


1 comments:

swit@kon said...

best ke beb?

macam tak sempat je aku nk nengok :(